W obliczu rozpowszechniania się usług leasingowych mających na celu zmniejszenie się kosztów działalności przedsiębiorstw powstała usługa, jaką jest dzierżawa kserokopiarek. Czy zatem jest to korzystne i warto korzystać z takiej usługi? Kserokopiarka, do czego służy. Kserokopiarka służy nam do kserowania i drukowania dokumentów.
Jeżeli już prowadzimy działalność gospodarczą, to nasze biuro będzie potrzebować urządzenia szybkiego i sprawnego, które potrafi drukować sporo dokumentów naraz oraz w dużych ilościach. Zwykła drukarka przy obecnej papirologii często nie da sobie rady z taką ilością pracy, a na prawdę często obsługa klienta wymaga wydrukowania mu dokumentów szybko i sprawnie. Nie za każdym razem jest sposobność wysyłania umów czy faktur przez Internet. Zakup czy dzierżawa? Zakup kserokopiarki wiąże się z dużym kosztem dla naszej firmy. Ponosimy nie tylko duży koszt zakupu, niemniej jednak powinniśmy zdawać sobie sprawę z tym że kserokopiarka wymaga serwisowania i części, które się zużywają. Po okresie gwarancyjnym dochodzą kolejne koszty powiązane z naprawą. O ile dzierżawimy kserokopiarkę ten problem znika. Firma, która udziela nam takiej usługi ponosi koszty powiązane z naprawami i koszty części zamiennych. Konkurencyjność. Miasta aglomeracji śląskiej takiej jak Chorzów albo Katowice to miasta, w których firmy usługowe wiodą prym. Konkurencyjność tych firm jest bardzo duża, a na tą konkurencyjność wpływają liczne czynniki takie jak koszty stałe działalności. Wykorzystywanie sprzętu biurowego jakim jest kserokopiarka, zwiększa nam te koszty w czasie. Dzierżawa kserokopiarki bardzo pomoże nam w zmniejszeniu tych kosztów, dlatego jest to opłacalne dla naszych firm.
Źródło informacji: kserokopiarki Katowice.